Vilken kväll.

Oj vad trött jag är idag. Kvällen igår var hel lyckad. Att tre tjejer kan ha så trevligt på en förfest.
Drog vidare till malmö, träffade syrran och Johan Glans på tåget : ) mötte upp killarna och så in på Slagt.
Dansade och hade det allmänt trevligt. Kom hem vid fyra tiden, somnade vid halv fem och gick upp innan tio. Kunde inte sova längre och visste att jag och mamma skulle pyssla och göra lite presenter och andra smycken idag. Ska nog lägga mig en stund nu snart, för i eftermiddag blir det kalas ute i Södra Sandby med familjen.

Kommer nog få lite bilder skickat till mig från gårkvällen och då lägger jag självklart upp dem här : )

Vad ska ni göra idag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0