Regnbåge.

Hej hej Hallå!

Utanför mitt fönster ser jag en jättestor och fin regnbåge. Hur länge sen som helst sen jag såg en regnbåge sist.
Tänkte plocka undan och pyssla lite på mitt rum ikväll. Senare, ganska sent ikväll dyker Mikey upp. Ska vi imgås lite för sen drar han på träningsläger. Tänkte kanske sätta mig och göra lite armband och halsband också.
Kom på att jag får nog köpa en lite tunnare tråd också, till dem små pärlorna/stenarna/dekorationerna. Och så ska åka in till staden inna jobb och byta en påse pärlor som gått i sönder.



Bara två fack till sen är den fylld, och det lär den nog bli efter morgon dagen.

Här är förresten lite bilder på min nya väska. Tycker dock inte att den gör sig så rättvis här på bild. Min mobilkamera är väll inte den bästa. Jag gillar den väldigt mycket. Riktigt bekväm och praktisk, + snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0