Letande.

Är föresten fortfarande på jakt efter en ny snygg vårjacka. Gav upp mitt letande lite ett tag men känner att nu får jag ta tag i det igen. Vet dock inte riktigt vart jag ska vända mig, känns som att jag har kollat igenom varenda butik här nere i Lund och Malmö. Jag har ju min gröna långa, och den gillar jag kommer att köra med i år igen, och en ljusbrun skinjacka (som jag och syrran delar på), men vill ha någon annan också, så att man har lite att variera med. Till olika tillfällen! Kanske är det värt att införskaffa sig i en lite tuffare kavaj?



Vad kör ni med för vårjacka detta året? Skriv gärna och berätta.

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

jeansjacka för min del :)

2008-04-17 @ 16:53:52
URL: http://metrobloggen.se/sabrinapalm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0