Köpenhamn runt.

Oj oj oj vilken heldag. Nästan precis hemkommen och ont i fötterna har jag, dem är helt mörbultade. Inte riktigt hunnit gå in mina Kawasaki skor, så har både skoskav och värk i fötterna. Puh!
Jag och Mikey har haft en super dag. Tog tåget till Köpenhamn vid elva, och kom hem nu vid åtta. Det är alltså 9 h. Och av dem 9 har vi säkert gått i 7. Jag shoppade lite, mikey hittade tyvärr inget den här gången. Annars brukar det vara han som kommmer hem med en massa just från Köpenhamn. Men vi gick runt, njöt av solen, åt pölse, kollade i affärer, var inne på tivoli och åt på resturang och gick runt och kollade lite. Jättemysig dag!
Tack för en trevlig dag hjärtat : )




Här ser ni lite av dagens shopping. Gick runt lite inne på ILLUM, på pilgrim och hittade detta söta hänge.
Klämmor med rosetter från Urban Outfitters och blus från Companys.
Tog inte så många bilder under dagen men kan bjuda på några här iaf : )

Nu är vi trötta och ska nog bara vara hemma och kolla film ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0