Back to school.

Skönt att vara hemma ! Är ganska trött idag.
Fick hem papper igår om när skolan börjar, och hur upplägget ser ut. Har väldigt mycket praktik, och kommer gå i skolan Måndag-Torsdag 9-17. Och Fredagar 9-13.30. Helt okej tycker jag : )

Idag har det varit riktigt härligt väder ute och jag hoppas det håller i sig för på lördag ska jag och Mikey till Köpenhamn och shoppa, fika och bara umgås. Hoppas jag hittar lite snygga vår/sommar kläder!
Just nu behöver jag:

Vårjacka
Linnen
Bikini
Shorts
Kjolar

Annars imorgon blir det fotbollsmatch, som ska kollas tillsammans med min vän Sofia : ). Efter det ska vi väll hitta på något trevligt. Och på söndag kommer lite släkt hem, min lillebrors tvillingkusiner, som är 11 månader gamla. Inte sett dem på ett tag, så det ska bli himla trevligt.

Hörs sen ! Pussimage460

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra torsdag!

2008-04-24 @ 18:28:58
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0